Vážení zákazníci, z důvodu dovolené od 1.7. do 10.7. 2022 budou objednávky expedovány až v termínu po 10.7.

Reklamace zboží

Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci

  1. Vytiskněte a vyplňte prosím reklamační formulář, který naleznete ZDE
  2. Zboží pečlivě zabalte a zašlete nám s vyplněným reklamačním formulářem, včetně přesného popisu závady.
  3. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání.

 

Adresa pro zaslání reklamace:

GA-GA company s.r.o.

Petra Nejedlá

Ves - Kroclovská 194

37001 Vrábče

 

Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na vaši adresu . Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.

 

Dokumenty